خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

خانه به خانه نزد دانش‌آموزان می‌رفتم تا لوح‌های فشرده آموزشی را در اختیارشان قرار دهم 

معلم جهادگری که در دوران کرونا، خانه به خانه هر دانش آموزان رفت تا لوح های آموزشی را به طور رایگان در اختیار آنان قرار دهد؛ این معلم سرو آبادی از روستای دزلی، سه بار به عنوان معلم نمونه ایثارگر استان کردستان، مدیر و همچنین بسیجی نمونه انتخاب و معرفی شده است.
کد خبر: ۹۶۱۵۴۷۸
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰

خبرگزاری بسیج - معلم جهادگری که در دوران کرونا، خانه به خانه هر دانش آموزان رفت تا لوح های آموزشی را به طور رایگان در اختیار آنان قرار دهد؛ این معلم سرو آبادی از روستای دزلی، سه بار به عنوان معلم نمونه ایثارگر استان کردستان، مدیر و همچنین بسیجی نمونه انتخاب و معرفی شده است.

سرکه وت رحمانی نژاد معلم جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به تشریح فعالیت‌های جهادی پرداخت و گفت: به منظور افزایش بینش جوانان و نوجوانان و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی، کلاس‌های آموزش قرآنی در مساجد روستا‌ها با همکاری امام جماعت برگزار می‌شود.

این موذن و قاری قرآن، فعالیت‌های جهادی اش را برای رضای خدا عنوان و اظهار کرد: تمام فعالیتم را وقف دانش آموزان بی بضاعت در روستا‌های محروم میکنم حتی با پای شکسته در کلاس درس حاضر شدم تا دانش آموزان از درس و تحصیل جا نمانند و همان سال به عنوان معلم ایثارگر استانی معرفی شدم.

مسئول پایگاه بسیج فرهنگیان شهرستان سروآباد از زنگ اولیاء در برخی از مدارس کردستان خبر داد و گفت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار خانواده و اولیا و نفوذ آنان بر آداب و فرهنگ دانش آموزان طرحی به اداره کل استان به نام زنگ اولیا پیشنهاد شد که مورد پذیرش قرار گرفت و این طرح به صورت دو هفته یک زنگ به اولیای عزیز اختصاص داده شد تا در کلاس با معلم و مدیر مدرسه تعامل داشته باشند.

شرکت در نماز جماعت در بین دانش آموزان همکاری با بسیج فرهنگیان و سپاه پاسداران شهرستان و استان، نهادینه کردن فرهنگ شهادت، ارائه برنامه جامع درس هنر برای ۶ پایه ابتدایی به صورت مستند و مکتوب برگزاری المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه از دیگر فعالیت‌های این معلم جهادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار